Ekskluzywna przestrzeń mobilna, dla większej rozpoznawalności marki – namiot Polidomes

exposition of garnier products in a geodesic dome

Polidomes promuje produkty firmy Loreal Garnier Paris – idealny namiot na spotkania.

Namiot Polidome 75, został zaadaptowany jako miejsce prapremiery nowego produktu marki Garnier. Wewnątrz kopuły, odbyły się spotkania z dziennikarzami i influencerami branży kosmetycznej. Namiot sferyczny okazał się idealnym miejscem dla wymagającego klienta z branży beauty. Namioty sferyczne Polidome, to namioty głównie eventowe, wykorzystywane do różnego rodzaju wydarzeń o charakterze handlowym czy promocyjnym. Event w polskich realiach to zwrot stosunkowo młody, a branża eventowa jest wciąż rozwijającym się rynkiem. Do podstawowych zadań organizowanych wydarzeń przez firmy należy: podniesienie świadomości marki, zaznaczenie obecności firmy na rynku, wzbudzenie lub wzmocnienie przywiązania do firmy, prezentacja nowego produktu, pozyskanie klientów, zacieśnienie istniejących kontaktów i relacji z klientami, pogłębienie, wypracowanie lojalności u klientów i pracowników, komunikowania się firmy z klientami, kontrahentami, środowiskiem opiniotwórczym, dziennikarzami itp.itd. … Tak było i tym razem. W ogrodach biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego, w cudownym plenerze, odbyła się prapremiera nowego produktu marki Loreal, z linii Garnier. Polidome 75, sprostał wysokim wymaganiom stawianym w eventach, w branży beauty. Zupełnie nowa konstrukcja i poszycie przygotowane dla Klienta okazały się strzałem w dziesiątke. Jako firma, jesteśmy otwarci i gotowi aby sprostać największym wyzwaniom stawianym przez Klientów, jesteśmy przekonani iż naszej konstrukcje spełnią oczekiwania nawet najbardziej wybrednych. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania odnośnie naszych realizacji lub namiotów sferycznych, zapraszamy do kontaktu!