Zastanawiałeś się kiedyś nad stworzeniem własnej, prywatnej marki namiotów sferycznych? Jeśli tak, to trafiłeś w odpowiednie miejsce.
Firma Polidomes International wychodząc naprzeciw potrzebom rynku oraz mając na uwadze coraz większą popularność usługi zwanej Private Label, stworzyło kompleksową usługę pomocy w tworzeniu najbardziej ekskluzywnych namiotów, wykonywanych pod szyldem kontrahenta. W skład kompleksowej usługi wchodzi znakowanie konstrukcji namiotu i poszycia, tworzenia stron internetowych, modeli 3d oraz opakowań.

Private Label pomagają stworzyć spersonalizowaną i niepowtarzalną markę namiotów sferycznych, która po pewnym czasie może zdominować lokalne oraz zagraniczne rynki zbytu dlatego tak ważnym jest, aby czynnik definiujący produkty jakie dla Państwa tworzymy, zawierał się w słowach „najwyższa jakość dostępna na rynku”.
Udział w przedsięwzięciu firmy Polidomes Internatonal zapewnia Państwu spełnienie jednolitych oraz globalnych norm rynkowych.

Private Label jest ogromną szansą dla przedsiębiorców rozpoczynających własną działalność handlową. Zalet takiego rozwiązania jest multum. Przede wszystkim można wystartować biznes w połowie drogi, nie narażając się na koszty inwestycji w manufakturę -całkowity ciężar producencki spada w tym przypadku na Polidomes International. Zleceniodawca otrzymuje zaś do ręki gotowy produkt, wykonany wedle pierwotnych zaleceń. Krytycznie zmniejsza to koszty klienta, który może przeznaczyć te środki chociażby na marketing. Co więcej – dzięki współpracy z solidnym i silnym partnerem, nawet w takiej niszy jak produkcja namiotów sferycznych, można zbudować zyskowne międzynarodowe przedsiębiorstwo.

Młode marki kupując produkt od wyspecjalizowanego przedsiębiorstwa, korzystającego ze swoich zasobów know-how, uzyskują w wielce unikalny sposób dostęp do wyrobów oznaczonych markerem najwyższej jakości.

Zalety takiego rozwiązania, to:
1 Sprzedaż spersonalizowanych produktów pod własnym szyldem, logo bądź znacznikiem.
2 Kontrola i jakość proponowanych rozwiązań – Polidomes International jako rzetelny partner i dostawca.
3 Korzystanie z know- how firmy o światowym zasięgu. 
4 Produkty marki indywidualnej pozwalają klientom na odróżnienie ich produktów od produktów konkurentów i oferują konsumentom alternatywę dla innych marek.

Wymienione tu zalety zapewniają przewagę młodym firmom, które cały entuzjam mogą przełożyć na wprowadzenie produktu na rynek, nie zaś na walkę z produkcją i trudnościami, jakie ta ze sobą pociąga. W tym przypadku nowość nie oznacza niepewności, gdyż za całym przedsięwzięciem stoi renomowany producent kul geodezyjnych – Polidomes International.

Private Label mogą być także strzałem w dziesiątkę dla firm, oferujących rozwiązanie eventowe i targowe bądź dobra komplementarne – chociażby hale namiotowe, Dzięki temu mogą one wejść na rynek z produktami zupełnie nowymi lecz wciąż umiejscowionymi w zasięgu macierzystej branży.