Polidome 75 promuje produkty Garniera.

Namiot geodezyjny Polidome 75 został zaadaptowany na miejsce światowej premiery nowego Garnier Produkt.

Wewnątrz kopuły geodezyjnej odbywały się spotkania z dziennikarzami i wpływowymi osobistościami branży kosmetycznej. P75 sprawdziła się jako świetna oprawa dla wymagającego klienta z branży kosmetycznej.

Namioty geodezyjne Polidome są używane głównie do wszelkiego rodzaju wydarzenia i komercyjne działania promocyjne. W przypadku Polski idea imprezy promocyjnej jest stosunkowo nowa, a polska branża eventowa dopiero się rozwija.

Do głównych celów tego typu wydarzeń organizowanych przez firmy zalicza się:

  • zwiększenie świadomości marki,
  • zaznaczenie obecności firmy na rynku,
  • budowanie lub wzmacnianie lojalności wobec marki,
  • zaprezentowanie nowego produktu,
  • przyciąganie klientów,
  • wzmacnianie istniejących kontaktów i relacji z klientami,
  • wzmacnianie lub rozwijanie lojalności klientów i pracowników,
  • komunikacja z klientami, partnerami, multiplikatorami, dziennikarzami itp.…

 

namiot geodezyjny, namiot stoiskowy do promocji

 

Nie inaczej było tym razem. W przepięknej scenerii ogrodów Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie odbyła się światowa premiera nowego produktu L'Oreal Garnier.

Polidome 75 sprostała wysokim wymaganiom, jakie wiążą się z wydarzeniami branży kosmetycznej. Całkowicie nowy projekt i skorupa wykonana na zamówienie, idealnie rozciągnięta w całym kadrze, stworzyła idealną atmosferę tego wydarzenia.

Jako firma jesteśmy otwarci i gotowi sprostać największym wyzwaniom stawianym przez naszych klientów, co gwarantujemy POLIDOMES konstrukcje zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów.

Jeśli masz pytania dotyczące naszych realizacji lub namiotów geodezyjnych, nie wahaj się skontaktuj się z nami.